Abstract
Language | Danish |
---|
Place of Publication | København |
---|---|
Publisher | Books on Demand |
Edition | 1 |
Number of pages | 183 |
ISBN (Print) | 978-87-7691-264-2 |
Publication status | Published - 2008 |
Keywords
- Second Life
- Virtual World
- Case Studies
Cite this
}
Virkeligheder i Second Life : Samvær og innovation. / Jensen, Sisse Siggaard.
1 ed. København : Books on Demand, 2008. 183 p.Research output: Book/Report › Book › Research
TY - BOOK
T1 - Virkeligheder i Second Life
T2 - Samvær og innovation
AU - Jensen, Sisse Siggaard
PY - 2008
Y1 - 2008
N2 - "Virkeligheder i Second Life" er en beretning, der bygger på tre case studier samt omfattende observationer i den virtuelle verden Second Life i perioden 2006 til 2008. Beretningen er den ene af to bøger der bygger på forskning i virtuelle verdener; de tre case studier er: Wonderful Denmark, en virtuel virksomhed, Literary, et virtuelt bibliotek, Times, en afdeling af en real life virksomhed. Den anden bog: "Oplevelser i en virtuel verden" omhandler den virtuelle verden EverQuest - et masserollespil.
AB - "Virkeligheder i Second Life" er en beretning, der bygger på tre case studier samt omfattende observationer i den virtuelle verden Second Life i perioden 2006 til 2008. Beretningen er den ene af to bøger der bygger på forskning i virtuelle verdener; de tre case studier er: Wonderful Denmark, en virtuel virksomhed, Literary, et virtuelt bibliotek, Times, en afdeling af en real life virksomhed. Den anden bog: "Oplevelser i en virtuel verden" omhandler den virtuelle verden EverQuest - et masserollespil.
KW - Second Life
KW - virtuel verden
KW - case studier
KW - Second Life
KW - Virtual World
KW - Case Studies
M3 - Bog
SN - 978-87-7691-264-2
BT - Virkeligheder i Second Life
PB - Books on Demand
CY - København
ER -