TY - JOUR
T1 - Undervisning i klynger
T2 - en artikel om erfaringer med at organisere en form for undervisning, der skaber forbindelse mellem projektarbejde og bredere faglige temaer
AU - Gitz-Johansen, Thomas
AU - Rasmussen, Kim
AU - Wulf-Andersen, Trine Østergaard
PY - 2007
Y1 - 2007
N2 - Artiklen formidler og drøfter erfaringerne med den type undervisning, der kaldes "klyngeundervisning" (storgruppe), en type som inviterer til, at projektgrupper deltager i en tematisk klynge, der på den ene side er relevant for de enkelte projekter, og på den anden side behandler temaer, der er fagligt og tematisk bredere samt vinklet på måder, der rækker et stykke ud over de enkelte projekter.
AB - Artiklen formidler og drøfter erfaringerne med den type undervisning, der kaldes "klyngeundervisning" (storgruppe), en type som inviterer til, at projektgrupper deltager i en tematisk klynge, der på den ene side er relevant for de enkelte projekter, og på den anden side behandler temaer, der er fagligt og tematisk bredere samt vinklet på måder, der rækker et stykke ud over de enkelte projekter.
KW - klynge
KW - universitetspædagogik
KW - projektarbejde
M3 - Tidsskriftartikel
SN - 1901-5089
SP - 32
EP - 40
JO - DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift
JF - DUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift
IS - 4
ER -