Tolkning og erfaring: om nogle præmisser for erfaringstolkning i undervisning og for tolkning af erfaringsorienterede undervisningsforløb

    Research output: Book/ReportPh.D. thesisResearch

    Original languageDanish
    Place of PublicationRoskilde
    PublisherRoskilde Universitet
    Publication statusPublished - 1996
    SeriesSkriftserie fra Erhvervs- og voksenuddannelsesgruppen
    Number40
    ISSN1395-6833

    Cite this

    Andersen, A. S. (1996). Tolkning og erfaring: om nogle præmisser for erfaringstolkning i undervisning og for tolkning af erfaringsorienterede undervisningsforløb. Roskilde: Roskilde Universitet. Skriftserie fra Erhvervs- og voksenuddannelsesgruppen, No. 40
    Andersen, Anders Siig. / Tolkning og erfaring : om nogle præmisser for erfaringstolkning i undervisning og for tolkning af erfaringsorienterede undervisningsforløb. Roskilde : Roskilde Universitet, 1996. (Skriftserie fra Erhvervs- og voksenuddannelsesgruppen; No. 40).
    @phdthesis{dfa70ab052bb11dba4bc000ea68e967b,
    title = "Tolkning og erfaring: om nogle pr{\ae}misser for erfaringstolkning i undervisning og for tolkning af erfaringsorienterede undervisningsforl{\o}b",
    author = "Andersen, {Anders Siig}",
    year = "1996",
    language = "Dansk",
    publisher = "Roskilde Universitet",

    }

    Andersen, AS 1996, Tolkning og erfaring: om nogle præmisser for erfaringstolkning i undervisning og for tolkning af erfaringsorienterede undervisningsforløb. Skriftserie fra Erhvervs- og voksenuddannelsesgruppen, no. 40, Roskilde Universitet, Roskilde.

    TY - BOOK

    T1 - Tolkning og erfaring

    T2 - om nogle præmisser for erfaringstolkning i undervisning og for tolkning af erfaringsorienterede undervisningsforløb

    AU - Andersen, Anders Siig

    PY - 1996

    Y1 - 1996

    M3 - Ph.d.-afhandling

    BT - Tolkning og erfaring

    PB - Roskilde Universitet

    CY - Roskilde

    ER -

    Andersen AS. Tolkning og erfaring: om nogle præmisser for erfaringstolkning i undervisning og for tolkning af erfaringsorienterede undervisningsforløb. Roskilde: Roskilde Universitet, 1996. (Skriftserie fra Erhvervs- og voksenuddannelsesgruppen; No. 40).