Skab meningsfulde sprogbrugssituationer

Kommunikative færdigheder - mundtlighedsdidaktik og meningsfulde sprogbrugssituationer

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Abstract

Med udgangspunkt i konkrete undervisningsforløb fra projektet "Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed bliver der i kapitler givet nogle bud på hvordan mundtlige aktiviteter i undervisningen kan bruges som kommunikative opgaver, og hvordan et kommunikativt forløb kan opbygges.
Original languageDanish
Title of host publicationTidligere sprogstart : ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed
EditorsPetra Daryai-Hansen, Dorte Albrechtsen
Number of pages12
Place of PublicationKøbenhavn
PublisherKøbenhavns Universitet
Publication date2018
Pages64-75
Publication statusPublished - 2018

Cite this

Ginman, M., & Pedersen, M. S. (2018). Skab meningsfulde sprogbrugssituationer: Kommunikative færdigheder - mundtlighedsdidaktik og meningsfulde sprogbrugssituationer. In P. Daryai-Hansen, & D. Albrechtsen (Eds.), Tidligere sprogstart: ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed (pp. 64-75). København : Københavns Universitet.