Samarbejde mellem skole og hjem - kommunikation og ledelse

    Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

    Abstract

    Bogen indeholder en teoretisk og en praktisk del, hvor der i den teoretiske introduceres til læreres udfordringer i forældresamarbejdet og til krav til læreren som leder og kommunikator i et systemisk, socialkonstruktionistisk perspektiv. I den praktiske del af bogen introduceres til, hvordan læreren konkret kan arbejde med forældresamtaler, forældremøder, skriftlig kommunikation og lærerteams.
    Original languageDanish
    Place of PublicationViborg
    PublisherDansk Psykologisk Forlag
    Number of pages146
    ISBN (Print)978-87-7706-712-9
    Publication statusPublished - 2011

    Cite this

    @book{2e77370e74164b56ac681baa45733d79,
    title = "Samarbejde mellem skole og hjem - kommunikation og ledelse",
    abstract = "Bogen indeholder en teoretisk og en praktisk del, hvor der i den teoretiske introduceres til l{\ae}reres udfordringer i for{\ae}ldresamarbejdet og til krav til l{\ae}reren som leder og kommunikator i et systemisk, socialkonstruktionistisk perspektiv. I den praktiske del af bogen introduceres til, hvordan l{\ae}reren konkret kan arbejde med for{\ae}ldresamtaler, for{\ae}ldrem{\o}der, skriftlig kommunikation og l{\ae}rerteams.",
    keywords = "skole, kommunikation og ledelse, l{\ae}rerkvalifikationer",
    author = "Olesen, {Birgitte Ravn} and Jensen, {Tine Mark}",
    year = "2011",
    language = "Dansk",
    isbn = "978-87-7706-712-9",
    publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",

    }

    Samarbejde mellem skole og hjem - kommunikation og ledelse. / Olesen, Birgitte Ravn; Jensen, Tine Mark.

    Viborg : Dansk Psykologisk Forlag, 2011. 146 p.

    Research output: Book/ReportBookResearchpeer-review

    TY - BOOK

    T1 - Samarbejde mellem skole og hjem - kommunikation og ledelse

    AU - Olesen, Birgitte Ravn

    AU - Jensen, Tine Mark

    PY - 2011

    Y1 - 2011

    N2 - Bogen indeholder en teoretisk og en praktisk del, hvor der i den teoretiske introduceres til læreres udfordringer i forældresamarbejdet og til krav til læreren som leder og kommunikator i et systemisk, socialkonstruktionistisk perspektiv. I den praktiske del af bogen introduceres til, hvordan læreren konkret kan arbejde med forældresamtaler, forældremøder, skriftlig kommunikation og lærerteams.

    AB - Bogen indeholder en teoretisk og en praktisk del, hvor der i den teoretiske introduceres til læreres udfordringer i forældresamarbejdet og til krav til læreren som leder og kommunikator i et systemisk, socialkonstruktionistisk perspektiv. I den praktiske del af bogen introduceres til, hvordan læreren konkret kan arbejde med forældresamtaler, forældremøder, skriftlig kommunikation og lærerteams.

    KW - skole

    KW - kommunikation og ledelse

    KW - lærerkvalifikationer

    M3 - Bog

    SN - 978-87-7706-712-9

    BT - Samarbejde mellem skole og hjem - kommunikation og ledelse

    PB - Dansk Psykologisk Forlag

    CY - Viborg

    ER -