TY - ICOMM
T1 - Reel viden om det enkelte barn er nødvendig i tværfagligt samarbejde
AU - Johansen, Solmai Sofia Mikladal
AU - Juhl, Pernille
AU - Andersen, Mette Elmose
AU - Stanek, Anja Hvidtfeldt
PY - 2015/11/5
Y1 - 2015/11/5
N2 - Inklusionsindsatser i skole og dagtilbud risikerer, trods gode intentioner om at styrke det tværfaglige, at strande ved mødebordet. Indsatserne skal tage udgangspunkt i reel viden om de konkrete børn og ikke være baseret på løsrevne forståelser af børns udfordringer, viser et forskningsprojekt, som har fulgt pigen Anna.
AB - Inklusionsindsatser i skole og dagtilbud risikerer, trods gode intentioner om at styrke det tværfaglige, at strande ved mødebordet. Indsatserne skal tage udgangspunkt i reel viden om de konkrete børn og ikke være baseret på løsrevne forståelser af børns udfordringer, viser et forskningsprojekt, som har fulgt pigen Anna.
M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation
ER -