Radikale innovationer i services med kunden som partner: Forhold af betydning!

Ada Scupola, Hanne Westh Nicolajsen, Anders Henten

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

    Abstract

    I artiklen argumenteres der for, at kunder kan være aktive partnere i forbindelse med radikale service innovationer. Artiklen er bygget op omkring en teoretisk forståelse af hvad radikal innovation er og hvad kundeinvolvering er og kan være, herunder hvilke udfordringer der er (del 1). I en efterfølgende del 2, tages der afsæt i en case omkring radikale service innovationer i en rådgivende ingeniørvirksomhed og der argumenteres for de særlige udfordringer, der er, når kunder inddrages i radikale service innovationer. Alle anvendte referencer er bagest i artiklens del 2.

    Original languageDanish
    Title of host publicationInnovations- og forandringsledelse
    EditorsJohn Ulhøj
    Number of pages35
    Volume9.4-9.5
    Place of PublicationCopenhagen
    PublisherBørsen Forum A/S
    Publication date2009
    Edition2. opdatering
    Pages1-10; 1-25
    Publication statusPublished - 2009
    SeriesBørsen Ledelseshåndbøger
    Volume9

    Cite this