Produktiv journalistik

Virksomheder - medier - markeder

Roy Langer (Editor), Peter Kjær (Editor), Maja Horst (Editor)

Research output: Book/ReportAnthologyResearchpeer-review

Original languageDanish
Place of PublicationKøbenhavn
PublisherHandelshøjskolens Forlag
Number of pages150
ISBN (Print)9788752903326
Publication statusPublished - 2009
Externally publishedYes

Cite this

Langer, R., Kjær, P., & Horst, M. (Eds.) (2009). Produktiv journalistik: Virksomheder - medier - markeder. København: Handelshøjskolens Forlag.
Langer, Roy (Editor) ; Kjær, Peter (Editor) ; Horst, Maja (Editor). / Produktiv journalistik : Virksomheder - medier - markeder. København : Handelshøjskolens Forlag, 2009. 150 p.
@book{d7b8d8d528cc4685893a99fd46ffaa6f,
title = "Produktiv journalistik: Virksomheder - medier - markeder",
editor = "Roy Langer and Peter Kj{\ae}r and Maja Horst",
year = "2009",
language = "Dansk",
isbn = "9788752903326",
publisher = "Handelsh{\o}jskolens Forlag",

}

Langer, R, Kjær, P & Horst, M (eds) 2009, Produktiv journalistik: Virksomheder - medier - markeder. Handelshøjskolens Forlag, København.

Produktiv journalistik : Virksomheder - medier - markeder. / Langer, Roy (Editor); Kjær, Peter (Editor); Horst, Maja (Editor).

København : Handelshøjskolens Forlag, 2009. 150 p.

Research output: Book/ReportAnthologyResearchpeer-review

TY - BOOK

T1 - Produktiv journalistik

T2 - Virksomheder - medier - markeder

A2 - Langer, Roy

A2 - Kjær, Peter

A2 - Horst, Maja

PY - 2009

Y1 - 2009

M3 - Antologi

SN - 9788752903326

BT - Produktiv journalistik

PB - Handelshøjskolens Forlag

CY - København

ER -

Langer R, (ed.), Kjær P, (ed.), Horst M, (ed.). Produktiv journalistik: Virksomheder - medier - markeder. København: Handelshøjskolens Forlag, 2009. 150 p.