På vejen mod trivsels- og opmærksomhedsfremmende didaktikker i skolen

Om læreres arbejde med integrerede kontemplative aktiviteter i undervisningen

Research output: Book/ReportPh.D. thesisResearch

Original languageDanish
Place of PublicationRoskilde
PublisherRoskilde Universitet
Number of pages159
ISBN (Print)9788773490259
Publication statusPublished - 2019
SeriesAfhandlinger fra Ph.d.-skolen for Mennesker og Teknologi

Cite this

Kolmos, Marie. / På vejen mod trivsels- og opmærksomhedsfremmende didaktikker i skolen : Om læreres arbejde med integrerede kontemplative aktiviteter i undervisningen. Roskilde : Roskilde Universitet, 2019. 159 p. (Afhandlinger fra Ph.d.-skolen for Mennesker og Teknologi).
@phdthesis{46c2ea2b518c4ac5b29d5f2b93b2afa1,
title = "P{\aa} vejen mod trivsels- og opm{\ae}rksomhedsfremmende didaktikker i skolen: Om l{\ae}reres arbejde med integrerede kontemplative aktiviteter i undervisningen",
author = "Marie Kolmos",
year = "2019",
language = "Dansk",
isbn = "9788773490259",
publisher = "Roskilde Universitet",

}

På vejen mod trivsels- og opmærksomhedsfremmende didaktikker i skolen : Om læreres arbejde med integrerede kontemplative aktiviteter i undervisningen. / Kolmos, Marie.

Roskilde : Roskilde Universitet, 2019. 159 p. (Afhandlinger fra Ph.d.-skolen for Mennesker og Teknologi).

Research output: Book/ReportPh.D. thesisResearch

TY - BOOK

T1 - På vejen mod trivsels- og opmærksomhedsfremmende didaktikker i skolen

T2 - Om læreres arbejde med integrerede kontemplative aktiviteter i undervisningen

AU - Kolmos, Marie

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Ph.d.-afhandling

SN - 9788773490259

BT - På vejen mod trivsels- og opmærksomhedsfremmende didaktikker i skolen

PB - Roskilde Universitet

CY - Roskilde

ER -

Kolmos M. På vejen mod trivsels- og opmærksomhedsfremmende didaktikker i skolen: Om læreres arbejde med integrerede kontemplative aktiviteter i undervisningen. Roskilde: Roskilde Universitet, 2019. 159 p. (Afhandlinger fra Ph.d.-skolen for Mennesker og Teknologi).