Målstyring udfordrer lærerenes sociale talent

Karsten Mellon

    Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

    Abstract

    Lærere er talentfulde, når det gælder sociale relationer. Socialt talent skal dog ikke ses som en medfødt egenskab eller et resultat af flid og hård træning, snarere som evnen til vilje, kritisk forholden og mentalisering.
    Original languageDanish
    JournalFolkeskolen
    Volume2014
    Issue number18
    Pages (from-to)34-35
    Number of pages2
    ISSN0015-5837
    Publication statusPublished - 23 Oct 2014

    Cite this

    Mellon, K. (2014). Målstyring udfordrer lærerenes sociale talent. Folkeskolen, 2014(18), 34-35.
    Mellon, Karsten. / Målstyring udfordrer lærerenes sociale talent. In: Folkeskolen. 2014 ; Vol. 2014, No. 18. pp. 34-35.
    @article{4d9405a505c24814962f14a3d9e7feec,
    title = "M{\aa}lstyring udfordrer l{\ae}rerenes sociale talent",
    abstract = "L{\ae}rere er talentfulde, n{\aa}r det g{\ae}lder sociale relationer. Socialt talent skal dog ikke ses som en medf{\o}dt egenskab eller et resultat af flid og h{\aa}rd tr{\ae}ning, snarere som evnen til vilje, kritisk forholden og mentalisering.",
    keywords = "socialt talent, l{\ae}rere, folkeskolen, mentalisering",
    author = "Karsten Mellon",
    year = "2014",
    month = "10",
    day = "23",
    language = "Dansk",
    volume = "2014",
    pages = "34--35",
    journal = "Folkeskolen",
    issn = "0015-5837",
    number = "18",

    }

    Mellon, K 2014, 'Målstyring udfordrer lærerenes sociale talent', Folkeskolen, vol. 2014, no. 18, pp. 34-35.

    Målstyring udfordrer lærerenes sociale talent. / Mellon, Karsten.

    In: Folkeskolen, Vol. 2014, No. 18, 23.10.2014, p. 34-35.

    Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

    TY - JOUR

    T1 - Målstyring udfordrer lærerenes sociale talent

    AU - Mellon, Karsten

    PY - 2014/10/23

    Y1 - 2014/10/23

    N2 - Lærere er talentfulde, når det gælder sociale relationer. Socialt talent skal dog ikke ses som en medfødt egenskab eller et resultat af flid og hård træning, snarere som evnen til vilje, kritisk forholden og mentalisering.

    AB - Lærere er talentfulde, når det gælder sociale relationer. Socialt talent skal dog ikke ses som en medfødt egenskab eller et resultat af flid og hård træning, snarere som evnen til vilje, kritisk forholden og mentalisering.

    KW - socialt talent

    KW - lærere

    KW - folkeskolen

    KW - mentalisering

    M3 - Tidsskriftartikel

    VL - 2014

    SP - 34

    EP - 35

    JO - Folkeskolen

    JF - Folkeskolen

    SN - 0015-5837

    IS - 18

    ER -

    Mellon K. Målstyring udfordrer lærerenes sociale talent. Folkeskolen. 2014 Oct 23;2014(18):34-35.