Kunden har altid ret

men man kan ikke gøre alle tilfredse

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Abstract

Museet er som formidlingsinstitution den ene part i et kommunikationsforhold. Den anden part er gæsterne. Museet skal have en klar kommunikativ intention og formidle faglig viden på en relevant og interessant måde. Det indebærer nødvendigvis at tænke over, hvordan gæsterne har det med kommunikationsforholdet.
Original languageDanish
JournalMiD Magasin - Museumsformidlere i Danmark
Issue number34
Number of pages2
Publication statusPublished - Mar 2016

Cite this

@article{063aef8da22b45e993651e112f7fa5be,
title = "Kunden har altid ret: men man kan ikke g{\o}re alle tilfredse",
abstract = "Museet er som formidlingsinstitution den ene part i et kommunikationsforhold. Den anden part er g{\ae}sterne. Museet skal have en klar kommunikativ intention og formidle faglig viden p{\aa} en relevant og interessant m{\aa}de. Det indeb{\ae}rer n{\o}dvendigvis at t{\ae}nke over, hvordan g{\ae}sterne har det med kommunikationsforholdet.",
author = "Littrup, {Signe Lykke} and Connie Svabo",
year = "2016",
month = "3",
language = "Dansk",
journal = "MiD Magasin - Museumsformidlere i Danmark",
number = "34",

}

Kunden har altid ret : men man kan ikke gøre alle tilfredse. / Littrup, Signe Lykke; Svabo, Connie.

In: MiD Magasin - Museumsformidlere i Danmark, No. 34, 03.2016.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

TY - JOUR

T1 - Kunden har altid ret

T2 - men man kan ikke gøre alle tilfredse

AU - Littrup, Signe Lykke

AU - Svabo, Connie

PY - 2016/3

Y1 - 2016/3

N2 - Museet er som formidlingsinstitution den ene part i et kommunikationsforhold. Den anden part er gæsterne. Museet skal have en klar kommunikativ intention og formidle faglig viden på en relevant og interessant måde. Det indebærer nødvendigvis at tænke over, hvordan gæsterne har det med kommunikationsforholdet.

AB - Museet er som formidlingsinstitution den ene part i et kommunikationsforhold. Den anden part er gæsterne. Museet skal have en klar kommunikativ intention og formidle faglig viden på en relevant og interessant måde. Det indebærer nødvendigvis at tænke over, hvordan gæsterne har det med kommunikationsforholdet.

M3 - Tidsskriftartikel

JO - MiD Magasin - Museumsformidlere i Danmark

JF - MiD Magasin - Museumsformidlere i Danmark

IS - 34

ER -