Introduktion til artiklen

„Schüler in symbolischen Kontexten - Einige Folgen des Wandelsvon Hintergrundüberzeugungen" („Elever i symbolskekontekster. Nogle følger af forandringer i baggrundsoverbevisninger.")

Research output: Contribution to journalLiterature reviewCommunication

Abstract

Udgivelsesdato: 15.08.08
Original languageDanish
JournalFolkeskolen
Issue number19
Number of pages2
ISSN0015-5837
Publication statusPublished - 2008

Cite this

@article{35dadf90752111ddb351000ea68e967b,
title = "Introduktion til artiklen: „Sch{\"u}ler in symbolischen Kontexten - Einige Folgen des Wandelsvon Hintergrund{\"u}berzeugungen{"} („Elever i symbolskekontekster. Nogle f{\o}lger af forandringer i baggrundsoverbevisninger.{"})",
abstract = "Udgivelsesdato: 15.08.08",
author = "Birgitte Elle",
note = "Anmeldelsen er en introdultion til artiklen: „Sch{\"u}ler in symbolischen Kontexten Einige Folgen des Wandels von Hintergrund{\"u}berzeugungen“ af Thomas Ziehe i Folkeskolen, nr. 19. (ekstra) Kun udgivet online.",
year = "2008",
language = "Dansk",
journal = "Folkeskolen",
issn = "0015-5837",
number = "19",

}

TY - JOUR

T1 - Introduktion til artiklen

T2 - „Schüler in symbolischen Kontexten - Einige Folgen des Wandelsvon Hintergrundüberzeugungen" („Elever i symbolskekontekster. Nogle følger af forandringer i baggrundsoverbevisninger.")

AU - Elle, Birgitte

N1 - Anmeldelsen er en introdultion til artiklen: „Schüler in symbolischen Kontexten Einige Folgen des Wandels von Hintergrundüberzeugungen“ af Thomas Ziehe i Folkeskolen, nr. 19. (ekstra) Kun udgivet online.

PY - 2008

Y1 - 2008

N2 - Udgivelsesdato: 15.08.08

AB - Udgivelsesdato: 15.08.08

M3 - Anmeldelse

JO - Folkeskolen

JF - Folkeskolen

SN - 0015-5837

IS - 19

ER -