Projects per year
Abstract
Denne artikel viser, at når interaktive tavler implementeres i folkeskolen, indgår de delvist som et genkendeligt redskab for lærerne, idet de til en vis grad ligner den traditionelle, grønne tavle. Samtidig stilles lærerne dog i en usikker situation – især når interaktive tavler indgår i undervisningen sammen med anden ikt. Desuden stiller implementeringen af ny undervisningsteknologi særlige krav til samarbejde og refleksion, hvilket peger på, at efteruddannelsesressourcerne måske bør omprioriteres for at skabe fuldt udbytte af ikt i skolerne.
Original language | Danish |
---|---|
Journal | Dansk Pædagogisk Tidsskrift |
Volume | 2010 |
Issue number | 4 |
ISSN | 0904-2393 |
Publication status | Published - Dec 2010 |
Projects
- 1 Finished
-
INDELTA: Inclusion and Interactive Participation in Public School
Jensen, T., Hansen, K. G. & Krøjer, J.
01/08/2009 → 15/09/2010
Project: Research
Activities
- 1 Lecture and oral contribution
-
IT 2.0 – Pædagogiske og didaktiske udfordringer
Tine Jensen (Speaker)
5 Jan 2011Activity: Talk or presentation › Lecture and oral contribution