Abstract
Sygeplejerskernes budskab, "Vi er mere værd", overbeviste ikke politikerne, som tværtimod stoppede den lovlige strejke med et lovindgreb. Hvorfor lykkedes det ikke Dansk Sygeplejeråd, DSR, at overbevise politikerne om rigtigheden i dette budskab? Sloganet "Vi er mere værd" har stået lidt som en påstand, fordi det ikke i tilstrækkelig grad har været underbygget. Desuden sætter det sygeplejerskerne som faggruppe i centrum og i en offerposition, hvilket ikke bidrager til sygeplejerskers samfundsværdi
| Original language | Danish |
|---|---|
| Journal | Berlingske Tidende |
| Pages (from-to) | 24-25 |
| Number of pages | 2 |
| ISSN | 0106-4223 |
| Publication status | Published - 21 Oct 2021 |
| Externally published | Yes |
Citation Styles
- APA
- Author
- BIBTEX
- Harvard
- Standard
- RIS
- Vancouver