Hverdagslivets anekdotiske betydning

Når børnelivet falder ud af helhedstænkningen

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Original languageDanish
JournalPædagogisk Psykologisk Tidsskrift
Volume49
Issue number6
Pages (from-to)400-412
ISSN1903-0002
Publication statusPublished - 2012

Cite this

@article{783b0e4a1d9346398c3a31613453f47a,
title = "Hverdagslivets anekdotiske betydning: N{\aa}r b{\o}rnelivet falder ud af helhedst{\ae}nkningen",
keywords = "tv{\ae}rfagligt samarbejde, hverdagsliv, b{\o}rn i vanskeligheder",
author = "{R{\o}n Larsen}, Maja",
note = "Temanummer: Skoleklassen - krav, kriser og kammeratskaber",
year = "2012",
language = "Dansk",
volume = "49",
pages = "400--412",
journal = "P{\ae}dagogisk Psykologisk Tidsskrift",
issn = "1903-0002",
publisher = "Forlaget Skolepsykologi",
number = "6",

}

Hverdagslivets anekdotiske betydning : Når børnelivet falder ud af helhedstænkningen. / Røn Larsen, Maja.

In: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Vol. 49, No. 6, 2012, p. 400-412.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

TY - JOUR

T1 - Hverdagslivets anekdotiske betydning

T2 - Når børnelivet falder ud af helhedstænkningen

AU - Røn Larsen, Maja

N1 - Temanummer: Skoleklassen - krav, kriser og kammeratskaber

PY - 2012

Y1 - 2012

KW - tværfagligt samarbejde

KW - hverdagsliv

KW - børn i vanskeligheder

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 49

SP - 400

EP - 412

JO - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

JF - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

SN - 1903-0002

IS - 6

ER -