Evaluering af 2. år på MCC-uddannelsen

Nina Blom Andersen

    Research output: Working paperResearch

    Abstract

    Denne evalueringsrapport er udarbejdet af Nina Blom Andersen på grundlag at data indsamlet gennem et spørgeskema udarbejdet af Axel Teich Geertinger, Mette Qvist og Robin Cheesman - ansatte på MCC-uddannelsen. Arbejdet er udført i forlængelse af det tidligere working paper "Evaluering af 1. år på MCC-uddannelsen" ved Robin Cheesman og Mette Qvist. Rapporten foreligger her i "rå" form, dvs. uden samlet konklusion og med kun få klare anbefalinger. Det er således en opgave for uddannelsens ledelse, personale og styregruppe efterfølgende at diskutere hvilke konsekvenser evalueringens resultater bør have på uddannelsens fremtidige indhold og form.
    Original languageDanish
    PublisherRoskilde Universitet
    Number of pages23
    Publication statusPublished - 2002
    SeriesCNCL Working Paper
    Number4
    ISSN1601-6467

    Cite this

    Andersen, N. B. (2002). Evaluering af 2. år på MCC-uddannelsen. Roskilde Universitet. CNCL Working Paper, No. 4
    Andersen, Nina Blom. / Evaluering af 2. år på MCC-uddannelsen. Roskilde Universitet, 2002. (CNCL Working Paper; No. 4).
    @techreport{75f9fe12f8144c049e1d70c7d8a49f63,
    title = "Evaluering af 2. {\aa}r p{\aa} MCC-uddannelsen",
    abstract = "Denne evalueringsrapport er udarbejdet af Nina Blom Andersen p{\aa} grundlag at data indsamlet gennem et sp{\o}rgeskema udarbejdet af Axel Teich Geertinger, Mette Qvist og Robin Cheesman - ansatte p{\aa} MCC-uddannelsen. Arbejdet er udf{\o}rt i forl{\ae}ngelse af det tidligere working paper {"}Evaluering af 1. {\aa}r p{\aa} MCC-uddannelsen{"} ved Robin Cheesman og Mette Qvist. Rapporten foreligger her i {"}r{\aa}{"} form, dvs. uden samlet konklusion og med kun f{\aa} klare anbefalinger. Det er s{\aa}ledes en opgave for uddannelsens ledelse, personale og styregruppe efterf{\o}lgende at diskutere hvilke konsekvenser evalueringens resultater b{\o}r have p{\aa} uddannelsens fremtidige indhold og form.",
    author = "Andersen, {Nina Blom}",
    year = "2002",
    language = "Dansk",
    publisher = "Roskilde Universitet",
    type = "WorkingPaper",
    institution = "Roskilde Universitet",

    }

    Andersen, NB 2002 'Evaluering af 2. år på MCC-uddannelsen' Roskilde Universitet.

    Evaluering af 2. år på MCC-uddannelsen. / Andersen, Nina Blom.

    Roskilde Universitet, 2002.

    Research output: Working paperResearch

    TY - UNPB

    T1 - Evaluering af 2. år på MCC-uddannelsen

    AU - Andersen, Nina Blom

    PY - 2002

    Y1 - 2002

    N2 - Denne evalueringsrapport er udarbejdet af Nina Blom Andersen på grundlag at data indsamlet gennem et spørgeskema udarbejdet af Axel Teich Geertinger, Mette Qvist og Robin Cheesman - ansatte på MCC-uddannelsen. Arbejdet er udført i forlængelse af det tidligere working paper "Evaluering af 1. år på MCC-uddannelsen" ved Robin Cheesman og Mette Qvist. Rapporten foreligger her i "rå" form, dvs. uden samlet konklusion og med kun få klare anbefalinger. Det er således en opgave for uddannelsens ledelse, personale og styregruppe efterfølgende at diskutere hvilke konsekvenser evalueringens resultater bør have på uddannelsens fremtidige indhold og form.

    AB - Denne evalueringsrapport er udarbejdet af Nina Blom Andersen på grundlag at data indsamlet gennem et spørgeskema udarbejdet af Axel Teich Geertinger, Mette Qvist og Robin Cheesman - ansatte på MCC-uddannelsen. Arbejdet er udført i forlængelse af det tidligere working paper "Evaluering af 1. år på MCC-uddannelsen" ved Robin Cheesman og Mette Qvist. Rapporten foreligger her i "rå" form, dvs. uden samlet konklusion og med kun få klare anbefalinger. Det er således en opgave for uddannelsens ledelse, personale og styregruppe efterfølgende at diskutere hvilke konsekvenser evalueringens resultater bør have på uddannelsens fremtidige indhold og form.

    M3 - Working paper

    BT - Evaluering af 2. år på MCC-uddannelsen

    PB - Roskilde Universitet

    ER -

    Andersen NB. Evaluering af 2. år på MCC-uddannelsen. Roskilde Universitet. 2002.