Digital dannelse i børnehøjde: En følgeforskningsrapport om børns perspektiver på og en folkeskoles praktisering af digital dannelse

Research output: Other contributionResearch

Abstract

Følgeforskningsrapporten retter fokus på børns erfaringer med de digitale medier i skolen, og hvordan børn oplever at være digitalt dannede. Rapporten udforsker børns perspektiver på de digitale medier og muligheden for at inddrage børn som aktive medborgere som et væsentligt aspekt af dannelsesprocessen
Original languageDanish
Publication dateMay 2016
Place of PublicationDyvekeskolen i samarbejde med forfatteren og Institut for Mennesker og Teknologi Roskilde Universitet
PublisherRoskilde Universitet
Number of pages115
ISBN (Electronic)978-87-7349-909-2
Publication statusPublished - May 2016

Cite this

Brus, A. B. (2016, May). Digital dannelse i børnehøjde: En følgeforskningsrapport om børns perspektiver på og en folkeskoles praktisering af digital dannelse. Dyvekeskolen i samarbejde med forfatteren og Institut for Mennesker og Teknologi Roskilde Universitet: Roskilde Universitet.