Project Details
Description
Projektet undersøger undervisningspraksis på efteruddannelsesforløb for sundhedsprofessionelle med fokus på ’praksisnærhed’. Projektet vil blive klogere på, hvordan undervisning kan skabe meningsfulde forbindelser for
deltagerne mellem deres arbejdsopgaver og det, der sker i undervisningen. Så deltagelse i undervisning bliver et middel til at styrke de professionelles handlekompetencer (Fauske 2010). Formålet er at bidrage med viden om, hvordan dette kan understøttes gennem uddannelsesplanlægning, gennemførelse og opfølgnings.
deltagerne mellem deres arbejdsopgaver og det, der sker i undervisningen. Så deltagelse i undervisning bliver et middel til at styrke de professionelles handlekompetencer (Fauske 2010). Formålet er at bidrage med viden om, hvordan dette kan understøttes gennem uddannelsesplanlægning, gennemførelse og opfølgnings.
Status | Active |
---|---|
Effective start/end date | 01/03/2023 → 31/12/2024 |
Collaborative partners
- Roskilde University (lead)
- Center for kompetenceudvikling (CKU), Region Midt
UN Sustainable Development Goals
In 2015, UN member states agreed to 17 global Sustainable Development Goals (SDGs) to end poverty, protect the planet and ensure prosperity for all. This project contributes towards the following SDG(s):