Udlicitering kan amputere markedsføring af Kystbanen

Press/Media: Press / Media

Description

Staten har valgt at sende driften af Kystbanen, togstrækningen langs Øresund, i udbud. I den forbindelse har fagbladet Markedsføring gransket udbudsmaterialet, og det viser sig, at markedsføringen ikke vejer ret tungt for fremtidens kystbane. Per Homann Jespersen, trafikforsker ved RUC, peger på, at passagertallet har stort vækstpotentiale for denne strækning - et tal, som en aktiv markedsføring kunne bidrage med en stigning til.- At få bilpendlerne tilbage kræver en aktiv markedsføringsindsats, udtaler Per Homann Jespersen. (Side.6 Sektion. Hele bladet)
Period27 Feb 2007

Media coverage

1

Media coverage

  • TitleUdlicitering kan amputere markedsføring af Kystbanen
    Media name/outletMarkedsføring
    Date27/02/2007
    Producer/AuthorPeter Engholm
    PersonsPer Homann Jespersen