Tak for kaffe!

    Press/Media: Press / Media

    Description

    De fleste brancher er i dag præget af en oplevelsesøkonomi, hvor det ikke længere er varen man betaler for, men den oplevelse, som følger med. Dette fænomen forsker professor Jon Sundbo fra Institut for Kommunikation, Virksomhed og Informationsteknologier på Roskilde Universitetscenter i. Han forklarer, at når man for eksempel køber en kop kaffe til 35 kroner på Baresso, så er det højst 15 kroner, som går til at dække reelle udgifter til kaffe, lokaleleje, servicering og strøm. De sidste 20 kroner betaler man for den oplevelse, det er at sidde på Caféen. Han siger videre, at pengene ligger i oplevelsen, men at grundydelsen også skal være i orden. (Side.1-2 Sektion. Ideer)
    Period9 Mar 2007

    Media coverage

    1

    Media coverage

    • TitleTak for kaffe!
      Media name/outletWeekendavisen
      Date09/03/2007
      Producer/AuthorRené Gummer
      PersonsJon Sundbo