Nyhedsavisen lukker som det seneste offer i aviskrigen

  • Jørgen Poulsen

Press/Media: Press / Media

Description

Selvom Nyhedsavisen har måttet dreje nøglen om, fortsætter gratisaviskrigen ufortrødent. Ifølge cheferne bag MetroXpress og 24timer vil disse aviser fortsætte som hidtil under samme paraply, men Jørgen Poulsen, professor i journalistik ved Roskilde Universitetscenter, spår 24timer en kort fremtid, eftersom den i sin tid blev etableret af JP/Politikens Hus for at tage konkurrencen op med netop Nyhedsavisen. Derfor er der ifølge Jørgen Poulsen ingen grund til fortsat at satse på en avis, som alene i 2007 kostede JP/Politikens Hus i omegnen af 250 millioner kroner. (Side. Sektion. 1. sektion)
Period2 Sep 2008

Media coverage

1

Media coverage

  • TitleNyhedsavisen lukker som det seneste offer i aviskrigen
    Media name/outletKristeligt Dagblad
    Date02/09/2008
    Producer/AuthorDorte Remar
    PersonsJørgen Poulsen