Kvinder tager magten, når der skal bruges penge

Press/Media: Press / Media

Description

Alle undersøgelser viser, at kvinder træffer eller har afgørende indflydelse på otte ud af ti købsbeslutninger. Helle Katholm Knutsen, der har skrevet bogen "Kig din kvindelige forbruger i kortene", forklarer, at kvinderne ikke ved, hvad de vil have, men de ved lige præcis, hvad de ikke vil have. - Det er ikke overraskende, når det gælder de hjemlige ting som sofaen, tæppet og lampen. Der har mænd en mere funktionel tilgang - det skal bare fungere. Mænd, der bor alene, har jo ikke et hjem, det er bare møbler i en lejlighed, siger mandeforsker Kenneth Reinicke fra Roskilde Universitet. (Michael Ohmsen) (Øvige kilder: Søndagsavisen 10S, 06-09-2010; Søndagsavisen 4, 06-09-2010)
Period5 Sep 2010

Media coverage

3

Media coverage

  • TitleKvinder tager magten, når der skal bruges penge
    Media name/outletSøndagsavisen 5
    Date05/09/2010
    Producer/AuthorØvige kilder: Søndagsavisen 10S
    PersonsKenneth Reinicke
  • TitleKvinder tager magten, når der skal bruges penge
    Media name/outletSøndagsavisen 5
    Date05/09/2010
    Producer/Author06-09-2010; Søndagsavisen 4
    PersonsKenneth Reinicke
  • TitleKvinder tager magten, når der skal bruges penge
    Media name/outletSøndagsavisen 5
    Date05/09/2010
    Producer/Author06-09-2010
    PersonsKenneth Reinicke