Skip to main navigation Skip to search Skip to main content

Københavns Kommune vil »nurse« rygerne og dele askebægre ud til dem: »Det vidner om, at kommunen har for mange penge.«

Press/Media: Press / Media

Description

En kampagne fra Københavns Kommune skal sørge for at nedbringe antallet af cigaretskod i byen ved at dele lommeaskebægere ud til rygerne. Konservative ser hellere, at borgerne selv sørger for at rydde op efter sig.

Period9 Aug 2020

Media coverage

1

Media coverage