Jelveds reklamebureau

  • Rasmus Jønsson

    Press/Media: Press / Media

    Description

    I bogen 'Borgens dronninger' fortæller de Radikales Marianne Jelved, at hun ikke drøftede beslutningen om de Radikales løsrivelse fra Socialdemokraterne med resten af sin folketingsgruppe. Derimod rådførte hun sig med et ukendt reklamebureau, og det er noget af en diskvalificering af de allierede radikale, skriver ekstern lektor på Roskilde Universitetscenter Rasmus Jønsson i sin klumme. Ifølge ham bør Marianne Jelved fremover afstå fra at lægge linjen sammen med "et par reklamedrenge" og i stedet samarbejde om strategien med de andre politikere. "For blander man Jelved, partiets vifte af politiske profiler og den radikale politik på den helt rigtige måde, vil man stå med en cocktail, der kan virke tiltrækkende på store vælgergrupper", konkluderer Rasmus Jønsson. (Side.9 Sektion. Hele bladet)
    Period15 Nov 2006

    Media coverage

    1

    Media coverage

    • TitleJelveds reklamebureau
      Media name/outletDato (København)
      Date15/11/2006
      Producer/AuthorRasmus Jønsson
      PersonsRasmus Jønsson