Skip to main navigation Skip to search Skip to main content

Gamle togstationer genåbner

  • Per Homann Jespersen

    Press/Media: Press / Media

    Description

    Genåbningen af nedlagte togstationer eller åbningen af helt nye standsningssteder vil være en gevinst for landsbyerne, men for pendlerne vil det ikke være sjovt, hvis toget skal stoppe 6-8 gange mere på vej ind mod København, mener trafikforsker på RUC Per Homann Jespersen. Han udtaler, at det derfor heller ikke er gamle tiders bumletog, der kommer på tale, men derimod tog, der kun stopper ved stationer omkring de større byer og som først og fremmest skal tilgodese de pendlere, der kommer kørende i bil for så at tage toget ind til København.DR Sjælland Nyheder 27-03-2009 klokken 7.30, først i program, 1'/5'DR Sjælland Nyheder 27-03-2009 klokken 8.30, midt i program, 1'15''/5' DR Sjælland Nyheder 27-03-2009 klokken 10.30, sidst i program, 1'/3' (Side. Sektion. 07:30)
    Period27 Mar 2009

    Media coverage

    1

    Media coverage

    • TitleGamle togstationer genåbner
      Media name/outletDR Sjælland Nyheder
      Date27/03/2009
      PersonsPer Homann Jespersen