Skip to main navigation Skip to search Skip to main content

Derfor er flere biler på vejene næsten en naturlov

  • Per Homann Jespersen

    Press/Media: Press / Media

    Description

    Nye skinner og tog bringer bare endnu flere biler ud på vejene. Derfor er den mest oplagte vej til at nedbringe CO2-udslippet fra bilerne at vente på ny teknologi, argumenterer DTU-topforsker og regeringsrådgiver
    Period13 Mar 2015

    Media coverage

    1

    Media coverage