Virtual Reality Fighting Game: Kamp Spil

Jonathan Hendriksen, Mads Pagh Engel Jensen & Bob-Winston Horimbere

Studenteropgave: Semesterprojekt

Abstrakt

Dette projekt vil beskrive, hvordan man bruger Unity-spil Engine og Unity Editor,
for at lave et Virtual Reality-kampspil. Det vil gøre det ved at forklare de forskellige
arbejdsredskaber leveret af Unity, og hvordan man anvender dem. I rapporten vil de forskellige
aspekter i spillet undersøges, og hvorfor projektgruppen valgte at lave dem. Derudover
vil projektet undersøge, hvordan arbejdsprocessen har været i gruppen og reflektere over, hvordan
det har anvendt to forskellige Kanban. Denne opgave vil undersøge brugen af en
Use Case Diagram, et klassediagram og test af vores Unity-program. Endelig
vil projektgruppen diskutere de foregående emner og derefter komme til en konklusion af
rapport.

UddannelserDatalogi, (Bachelor/kandidatuddannelse) Bachelor
SprogDansk
Udgivelsesdato17 dec. 2019
Antal sider31
VejledereMartin Kirkegaard

Emneord

  • Virtual
  • Reality
  • Quavo
  • Game
  • Unity
  • Boxing
  • box Collider
  • MeshCollider
  • TakeOff