Tænk, før du tænder: En receptionsanalyse af kampagnen "Tænk, før du tænder"

Frederik Markus Højbak, Asger Jazz Hemmingsen, Kamma Aziza Strube-Weber & Christian Fich Bech-Jessen

Studenteropgave: Fagmodulprojekt

Abstrakt

Formålet med denne projektrapport har været at lave en empirisk undersøgelse af kampagnens "Tænk, før du tænder"' potentiale. Kampagnen forsøger igennem et subtilt budskab i 3 plakater og en pjece at øge rygeres bevidsthed omkring situationsbestemte cigaretter.

UddannelserKommunikation, (Bachelor/kandidatuddannelse) Basis
SprogDansk
Udgivelsesdato20 dec. 2018
Antal sider46
VejlederePernille Karen Rosengaard Eisenhardt

Emneord

  • Rygning
  • Kampagne
  • Strategisk Kommunikation
  • Sebstrup
  • Roger
  • Schrøder
  • Receptionsanalyse
  • Stages of Changes