Forbedring af tilmeldingsprocess hos Nordic Kids Agency og deres kommunikationsplatform: Forundersøgelse af Nordic Kids Agency

Mads Pagh Engel Jensen, Bob-Winston Horimbere & Christian Munch Johansen

Studenteropgave: Semesterprojekt

Abstrakt

Abstrakt
I denne rapport vil forretningsmodellen for modelleringsbureauet Nordic Kids Agency blive analyseret.
I dette papir undersøges, hvordan vi planlægger at forbedre Nordic Kids Agencys nuværende forretningsmodel,
som vi vil gøre ved at foretage analyser af deres forretningsstrategier og interviews med kunderne.
Dette er gjort for at indsamle information og empiriske data, som vi vil bruge til at lave et designforslag til en hjemmeside, hvor
kunderne kan tilmelde sig som modeller eller som modelberauer. Formålet med dette er at ændre
kommunikationsplatformen mellem det Nordic Kids Agency og kunderne, således bliver det
forbedret og fornyet. Metoderne vil være SWOT, interesseanalyse, dødehavsrulle, Use Case Model og flowchart. De første 3 nævnte metoder vil blive anvendt til analyse af Nordic Kids Agency
forretningsstrategier, mens brugssagsmodellerne vil blive anvendt til analyse af hjemmesiden. Teorien
ten usability heuristics af Jakob Nielsen vil også anvendes udelukkende på hjemmesiden.

UddannelserInformatik, (Bachelor/kandidatuddannelse) Basis
SprogDansk
Udgivelsesdato26 maj 2019
Antal sider32
VejledereFinn Gustafsson

Emneord

  • Designforslag til en hjemmeside
  • for modeller og modelbrancher