En kommunikationsstrategi for NORDIC BEARD FACTORY

Juelsbjerg Camilla, Nygaard Jeppe Emil, Tjelberg Jonas Mortensen, Hilt Marcus Christian & Jørgensen Rasmus Buhl

Studenteropgave: Semesterprojekt

Abstrakt

I dette projekt er der indgået et samarbejde med virksomheden Nordic Beard Factory. Med ud-gangspunkt i virksomhedens skægolie er der udviklet en reklamefilm, som en del af deres strategiske kommunikation.Opgavens videnskabsteoretiske tilgang vil være fænomenologisk, og projektet vil endvidere ud-vikle en mediestrategi, hvor der benyttes: Anastacia Kawadas teori om medieplatforme, Anna Ebbesen og Astrid Haugs teori om digital strategi, samt Henry Jenkins, Sam Ford og Joshua Greens teori om mediespredning.

UddannelserKommunikation, (Bachelor/kandidatuddannelse) Bachelor el. kandidat
SprogDansk
Udgivelsesdato25 jan. 2016
VejledereWildermuth Norbert

Emneord

  • Nordic Beard Factory
  • Jenkins
  • Kommunikationsstrategi
  • Ebbesen
  • Kawadas
  • Kommunikation
  • Fænomenologi