Visuel kommunikation på digitale medier

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

Resumé

Visuel kommunikation på digitale medier er en teoretisk forankret bog,
som med afsæt i nye begrebsudviklinger og aktuel forskning inden for
feltet præsenterer de væsentligste visuelle virkemidler, som indgår på de
digitale medieplatforme. Derudover gennemgås de mest udbredte
genrer og aktuelle stilarter inden for webdesign samt æstetik og smag.
OriginalsprogDansk
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagSamfundslitteratur
Antal sider270
ISBN (Trykt)9788759326725
StatusUdgivet - 12 jan. 2018

Emneord

  • visuel kommunikation
  • Digitale medier
  • Digital æstetik
  • Visuelle virkemidler
  • Genrer og stilarter i webdesign
  • Visuel kommunikationsmodel
  • Instagram
  • Facebook

Citer dette

Thorlacius, L. (2018). Visuel kommunikation på digitale medier. København: Samfundslitteratur.
Thorlacius, Lisbeth. / Visuel kommunikation på digitale medier. København : Samfundslitteratur, 2018. 270 s.
@book{08807cf198234c959cff4cfa3a71927c,
title = "Visuel kommunikation p{\aa} digitale medier",
abstract = "Visuel kommunikation p{\aa} digitale medier er en teoretisk forankret bog,som med afs{\ae}t i nye begrebsudviklinger og aktuel forskning inden forfeltet pr{\ae}senterer de v{\ae}sentligste visuelle virkemidler, som indg{\aa}r p{\aa} dedigitale medieplatforme. Derudover gennemg{\aa}s de mest udbredtegenrer og aktuelle stilarter inden for webdesign samt {\ae}stetik og smag.",
keywords = "visuel kommunikation, Digitale medier, Digital {\ae}stetik, Visuelle virkemidler, Genrer og stilarter i webdesign, Visuel kommunikationsmodel, Instagram, Facebook",
author = "Lisbeth Thorlacius",
year = "2018",
month = "1",
day = "12",
language = "Dansk",
isbn = "9788759326725",
publisher = "Samfundslitteratur",

}

Thorlacius, L 2018, Visuel kommunikation på digitale medier. Samfundslitteratur, København.

Visuel kommunikation på digitale medier. / Thorlacius, Lisbeth.

København : Samfundslitteratur, 2018. 270 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

TY - BOOK

T1 - Visuel kommunikation på digitale medier

AU - Thorlacius, Lisbeth

PY - 2018/1/12

Y1 - 2018/1/12

N2 - Visuel kommunikation på digitale medier er en teoretisk forankret bog,som med afsæt i nye begrebsudviklinger og aktuel forskning inden forfeltet præsenterer de væsentligste visuelle virkemidler, som indgår på dedigitale medieplatforme. Derudover gennemgås de mest udbredtegenrer og aktuelle stilarter inden for webdesign samt æstetik og smag.

AB - Visuel kommunikation på digitale medier er en teoretisk forankret bog,som med afsæt i nye begrebsudviklinger og aktuel forskning inden forfeltet præsenterer de væsentligste visuelle virkemidler, som indgår på dedigitale medieplatforme. Derudover gennemgås de mest udbredtegenrer og aktuelle stilarter inden for webdesign samt æstetik og smag.

KW - visuel kommunikation

KW - Digitale medier

KW - Digital æstetik

KW - Visuelle virkemidler

KW - Genrer og stilarter i webdesign

KW - Visuel kommunikationsmodel

KW - Instagram

KW - Facebook

M3 - Bog

SN - 9788759326725

BT - Visuel kommunikation på digitale medier

PB - Samfundslitteratur

CY - København

ER -

Thorlacius L. Visuel kommunikation på digitale medier. København: Samfundslitteratur, 2018. 270 s.