Virksomhedsreklamer: hen imod et diskursetnografisk perspektiv

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelDen kommunikerende organisation
    RedaktørerHelle Petersen, Anne Katrine Lund
    Udgivelses stedFrederiksberg
    ForlagSamfundslitteratur
    Publikationsdato2000
    Sider127-156
    ISBN (Trykt)91-44-00748-5
    StatusUdgivet - 2000

    Citer dette

    Schrøder, K. C. (2000). Virksomhedsreklamer: hen imod et diskursetnografisk perspektiv. I H. Petersen, & A. K. Lund (red.), Den kommunikerende organisation (s. 127-156). Frederiksberg: Samfundslitteratur.
    Schrøder, Kim Christian. / Virksomhedsreklamer : hen imod et diskursetnografisk perspektiv. Den kommunikerende organisation. red. / Helle Petersen ; Anne Katrine Lund. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2000. s. 127-156
    @inbook{e90870f052be11dba4bc000ea68e967b,
    title = "Virksomhedsreklamer: hen imod et diskursetnografisk perspektiv",
    author = "Schr{\o}der, {Kim Christian}",
    year = "2000",
    language = "Dansk",
    isbn = "91-44-00748-5",
    pages = "127--156",
    editor = "Helle Petersen and Lund, {Anne Katrine}",
    booktitle = "Den kommunikerende organisation",
    publisher = "Samfundslitteratur",

    }

    Schrøder, KC 2000, Virksomhedsreklamer: hen imod et diskursetnografisk perspektiv. i H Petersen & AK Lund (red), Den kommunikerende organisation. Samfundslitteratur, Frederiksberg, s. 127-156.

    Virksomhedsreklamer : hen imod et diskursetnografisk perspektiv. / Schrøder, Kim Christian.

    Den kommunikerende organisation. red. / Helle Petersen; Anne Katrine Lund. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2000. s. 127-156.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Virksomhedsreklamer

    T2 - hen imod et diskursetnografisk perspektiv

    AU - Schrøder, Kim Christian

    PY - 2000

    Y1 - 2000

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SN - 91-44-00748-5

    SP - 127

    EP - 156

    BT - Den kommunikerende organisation

    A2 - Petersen, Helle

    A2 - Lund, Anne Katrine

    PB - Samfundslitteratur

    CY - Frederiksberg

    ER -

    Schrøder KC. Virksomhedsreklamer: hen imod et diskursetnografisk perspektiv. I Petersen H, Lund AK, red., Den kommunikerende organisation. Frederiksberg: Samfundslitteratur. 2000. s. 127-156