Projekter pr. år
Abstract
"Virkeligheder i Second Life" er en beretning, der bygger på tre case studier samt omfattende observationer i den virtuelle verden Second Life i perioden 2006 til 2008. Beretningen er den ene af to bøger der bygger på forskning i virtuelle verdener; de tre case studier er: Wonderful Denmark, en virtuel virksomhed, Literary, et virtuelt bibliotek, Times, en afdeling af en real life virksomhed. Den anden bog: "Oplevelser i en virtuel verden" omhandler den virtuelle verden EverQuest - et masserollespil.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | Books on Demand |
Udgave | 1 |
Antal sider | 183 |
ISBN (Trykt) | 978-87-7691-264-2 |
Status | Udgivet - 2008 |
Emneord
- Second Life
- virtuel verden
- case studier
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Sense-making strategier og innovation i virtuelle verdener - en kritisk analyse af nye markedsdynamikker og ledelse, kulturel innovation og videnskonstruktion
Jensen, S. S. (Projektleder), Phillips, L. J. (Projektdeltager), Horst, M. (Projektdeltager), Poulfelt, F. (Projektdeltager), Meldgaard, H. (Projektdeltager), Andersen, P. (Projektdeltager), Kristensen, J. F. (Projektdeltager), Brodersen, C. (Projektdeltager), Strand, D. L. (Projektleder), Plesner, U. (Projektdeltager), Gürsimsek, R. A. (Projektdeltager), Reinhard, C. D. (Projektdeltager), Jensen, D. F. (Projektdeltager) & Frølunde, L. (Projektdeltager)
01/01/2007 → 01/07/2012
Projekter: Projekt › Forskning