Using the Critical Incident Technique to Conceptualize Competences in Adoption of E-Services

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningpeer review

    OriginalsprogEngelsk
    TitelEn Ny Dagsorden for Ledelse? Konference den 11.-12.december 2006
    Antal sider24
    ForlagDet Danske Ledelsesakademi
    Publikationsdato2006
    Sider1-24
    StatusUdgivet - 2006
    BegivenhedEn ny dagsorden for ledelse? - Clarion Hotel, København, Danmark
    Varighed: 11 dec. 200612 dec. 2006

    Konference

    KonferenceEn ny dagsorden for ledelse?
    LokationClarion Hotel
    LandDanmark
    ByKøbenhavn
    Periode11/12/200612/12/2006

    Citer dette

    Scupola, A. (2006). Using the Critical Incident Technique to Conceptualize Competences in Adoption of E-Services. I En Ny Dagsorden for Ledelse? Konference den 11.-12.december 2006 (s. 1-24). Det Danske Ledelsesakademi.