Projekter pr. år
Abstract
I vores tal er der to tendenser, som viser, at den yngre målgruppe i høj grad minder om resten af målgruppen. Det er i forhold til den overordnede interesse for nyheder og villigheden til at betale. Vi vil især fremhæve den yngre målgruppes villighed til at betale som et interessant fund.
Der er også tre tendenser, hvor den yngre målgruppe adskiller sig fra resten. Det gælder den yngre målgruppes brug af podcast, deres tilvalg af en mere holdningspræget journalistik og deres foretrukne vej til at finde nyheder (sociale medier vs. direkte til et kendt brand).
Der er også tre tendenser, hvor den yngre målgruppe adskiller sig fra resten. Det gælder den yngre målgruppes brug af podcast, deres tilvalg af en mere holdningspræget journalistik og deres foretrukne vej til at finde nyheder (sociale medier vs. direkte til et kendt brand).
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Roskilde |
---|---|
Forlag | Center for Nyhedsforskning, Roskilde Universitet |
Antal sider | 8 |
DOI | |
Status | Udgivet - 15 jun. 2022 |
Navn | Danskernes brug af nyhedsmedier |
---|---|
ISSN | 2569-6464 |
Projekter
- 1 Igangværende
-
Danskernes brug af nyhedsmedier
Schrøder, K. C. (Projektleder), Ørsten, M. (Projektdeltager), Eberholst, M. K. (Projektdeltager) & Burkal, R. (Projektdeltager)
01/01/2015 → …
Projekter: Projekt › Forskning