Undervisning i klynger: en artikel om erfaringer med at organisere en form for undervisning, der skaber forbindelse mellem projektarbejde og bredere faglige temaer

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

    Abstract

    Artiklen formidler og drøfter erfaringerne med den type undervisning, der kaldes "klyngeundervisning" (storgruppe), en type som inviterer til, at projektgrupper deltager i en tematisk klynge, der på den ene side er relevant for de enkelte projekter, og på den anden side behandler temaer, der er fagligt og tematisk bredere samt vinklet på måder, der rækker et stykke ud over de enkelte projekter.
    OriginalsprogDansk
    TidsskriftDUT, Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift
    Udgave nummer4
    Sider (fra-til)32-40
    Antal sider9
    ISSN1901-5089
    StatusUdgivet - 2007

    Emneord

    • klynge
    • universitetspædagogik
    • projektarbejde

    Citer dette