Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

OriginalsprogDansk
TitelForskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer : proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010
RedaktørerFrederik Voetmann Christiansen, Sebastian Horst, Christine Holm, Kjeld Bagger Laursen
Antal sider6
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagKøbenhavns Universitet
Publikationsdato2011
Sider49-54
StatusUdgivet - 2011
NavnIND's Skriftserie
Nummer21
ISSN1602-2149

Citer dette

Niss, M. (2011). Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang. I F. Voetmann Christiansen, S. Horst, C. Holm, & K. B. Laursen (red.), Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010 (s. 49-54). København: Københavns Universitet. IND's Skriftserie, Nr. 21
Niss, Martin. / Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang. Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010. red. / Frederik Voetmann Christiansen ; Sebastian Horst ; Christine Holm ; Kjeld Bagger Laursen. København : Københavns Universitet, 2011. s. 49-54 (IND's Skriftserie; Nr. 21).
@inproceedings{e1296782084c4f77bc5c9a676a99baf9,
title = "Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang",
author = "Martin Niss",
year = "2011",
language = "Dansk",
pages = "49--54",
editor = "{Voetmann Christiansen}, {Frederik } and Sebastian Horst and Christine Holm and Laursen, {Kjeld Bagger}",
booktitle = "Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer",
publisher = "K{\o}benhavns Universitet",

}

Niss, M 2011, Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang. i F Voetmann Christiansen, S Horst, C Holm & KB Laursen (red), Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010. Københavns Universitet, København, IND's Skriftserie, nr. 21, s. 49-54.

Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang. / Niss, Martin.

Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010. red. / Frederik Voetmann Christiansen; Sebastian Horst; Christine Holm; Kjeld Bagger Laursen. København : Københavns Universitet, 2011. s. 49-54 (IND's Skriftserie; Nr. 21).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

TY - GEN

T1 - Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang

AU - Niss, Martin

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Konferencebidrag i proceedings

SP - 49

EP - 54

BT - Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer

A2 - Voetmann Christiansen, Frederik

A2 - Horst, Sebastian

A2 - Holm, Christine

A2 - Laursen, Kjeld Bagger

PB - Københavns Universitet

CY - København

ER -

Niss M. Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang. I Voetmann Christiansen F, Horst S, Holm C, Laursen KB, red., Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010. København: Københavns Universitet. 2011. s. 49-54. (IND's Skriftserie; Nr. 21).