Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer : proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010 |
Redaktører | Frederik Voetmann Christiansen, Sebastian Horst, Christine Holm, Kjeld Bagger Laursen |
Antal sider | 6 |
Udgivelses sted | København |
Forlag | Københavns Universitet |
Publikationsdato | 2011 |
Sider | 49-54 |
Status | Udgivet - 2011 |
Navn | IND's Skriftserie |
---|---|
Nummer | 21 |
ISSN | 1602-2149 |
Citer dette
Niss, M. (2011). Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang. I F. Voetmann Christiansen, S. Horst, C. Holm, & K. B. Laursen (red.), Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010 (s. 49-54). København: Københavns Universitet. IND's Skriftserie, Nr. 21
@inproceedings{e1296782084c4f77bc5c9a676a99baf9,
title = "Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang",
author = "Martin Niss",
year = "2011",
language = "Dansk",
pages = "49--54",
editor = "{Voetmann Christiansen}, {Frederik } and Sebastian Horst and Christine Holm and Laursen, {Kjeld Bagger}",
booktitle = "Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer",
publisher = "K{\o}benhavns Universitet",
}
Niss, M 2011, Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang. i F Voetmann Christiansen, S Horst, C Holm & KB Laursen (red), Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010. Københavns Universitet, København, IND's Skriftserie, nr. 21, s. 49-54.
Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang. / Niss, Martin.
Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010. red. / Frederik Voetmann Christiansen; Sebastian Horst; Christine Holm; Kjeld Bagger Laursen. København : Københavns Universitet, 2011. s. 49-54 (IND's Skriftserie; Nr. 21).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
TY - GEN
T1 - Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang
AU - Niss, Martin
PY - 2011
Y1 - 2011
M3 - Konferencebidrag i proceedings
SP - 49
EP - 54
BT - Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer
A2 - Voetmann Christiansen, Frederik
A2 - Horst, Sebastian
A2 - Holm, Christine
A2 - Laursen, Kjeld Bagger
PB - Københavns Universitet
CY - København
ER -
Niss M. Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang. I Voetmann Christiansen F, Horst S, Holm C, Laursen KB, red., Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010. København: Københavns Universitet. 2011. s. 49-54. (IND's Skriftserie; Nr. 21).