Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

OriginalsprogDansk
TitelForskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer : proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010
RedaktørerFrederik Voetmann Christiansen, Sebastian Horst, Christine Holm, Kjeld Bagger Laursen
Antal sider6
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagKøbenhavns Universitet
Publikationsdato2011
Sider49-54
StatusUdgivet - 2011
NavnIND's Skriftserie
Nummer21
ISSN1602-2149

Citer dette

Niss, M. (2011). Uformaliserede opgaver og fysisk tankegang. I F. Voetmann Christiansen, S. Horst, C. Holm, & K. B. Laursen (red.), Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik i København, 18-19. maj 2010 (s. 49-54). Københavns Universitet. IND's Skriftserie, Nr. 21 http://www.ind.ku.dk/publikationer/inds_skriftserie/2011-21-forskningsbaseret-undervisning/2011-21-Forskningsbaseretundervisning.pdf/