Uddannelse og social ulighed

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konferenceprocesBidrag til bog/antologi

SprogDansk
TitelKlassisk og moderne pædagogisk teori
RedaktørerPeter Østergaard Andersen, Tomas Ellegaard
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagHans Reitzels Forlag
Dato25 jan. 2017
Udgave3
Sider330-349
Kapitel4.16
ISBN (Trykt)9788741262857
StatusUdgivet - 25 jan. 2017
NavnPædagogik og Samfund
Nummer2
ISSN2445-7477

Citer dette

Ellegaard, T. (2017). Uddannelse og social ulighed. I P. Østergaard Andersen, & T. Ellegaard (red.), Klassisk og moderne pædagogisk teori (3 udg., s. 330-349). København: Hans Reitzels Forlag. Pædagogik og Samfund, Nr. 2
Ellegaard, Tomas. / Uddannelse og social ulighed. Klassisk og moderne pædagogisk teori. red. / Peter Østergaard Andersen ; Tomas Ellegaard. 3. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 330-349 (Pædagogik og Samfund; Nr. 2).
@inbook{53ffd040bb2f4062927085efffe32295,
title = "Uddannelse og social ulighed",
author = "Tomas Ellegaard",
year = "2017",
month = "1",
day = "25",
language = "Dansk",
isbn = "9788741262857",
pages = "330--349",
editor = "{\{O}stergaard Andersen}, Peter and Tomas Ellegaard",
booktitle = "Klassisk og moderne p\{ae}dagogisk teori",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
edition = "3",

}

Ellegaard, T 2017, Uddannelse og social ulighed. i P Østergaard Andersen & T Ellegaard (red), Klassisk og moderne pædagogisk teori. 3 udg, Hans Reitzels Forlag, København, Pædagogik og Samfund, nr. 2, s. 330-349.

Uddannelse og social ulighed. / Ellegaard, Tomas.

Klassisk og moderne pædagogisk teori. red. / Peter Østergaard Andersen; Tomas Ellegaard. 3. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 330-349.

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konferenceprocesBidrag til bog/antologi

TY - CHAP

T1 - Uddannelse og social ulighed

AU - Ellegaard,Tomas

PY - 2017/1/25

Y1 - 2017/1/25

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788741262857

SP - 330

EP - 349

BT - Klassisk og moderne pædagogisk teori

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - København

ER -

Ellegaard T. Uddannelse og social ulighed. I Østergaard Andersen P, Ellegaard T, red., Klassisk og moderne pædagogisk teori. 3 udg. København: Hans Reitzels Forlag. 2017. s. 330-349. (Pædagogik og Samfund; Nr. 2).