Tværprofessionelt samarbejde i skolen

Indledning

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelTværprofessionelt samarbejde om inklusion i skolens læringsfællesskaber
Forlagsyddansk Universitetsforlag
StatusAccepteret/In press - 2019

Citer dette

Mardahl-Hansen, T., & Tybjerg, G. M. (Accepteret/In press). Tværprofessionelt samarbejde i skolen: Indledning. I Tværprofessionelt samarbejde om inklusion i skolens læringsfællesskaber syddansk Universitetsforlag.
Mardahl-Hansen, Tilde ; Tybjerg, Gry Marie. / Tværprofessionelt samarbejde i skolen : Indledning. Tværprofessionelt samarbejde om inklusion i skolens læringsfællesskaber. syddansk Universitetsforlag, 2019.
@inbook{56f8fac2fa2a4a51ba1a595f697bca63,
title = "Tv{\ae}rprofessionelt samarbejde i skolen: Indledning",
author = "Tilde Mardahl-Hansen and Tybjerg, {Gry Marie}",
year = "2019",
language = "Dansk",
booktitle = "Tv{\ae}rprofessionelt samarbejde om inklusion i skolens l{\ae}ringsf{\ae}llesskaber",
publisher = "syddansk Universitetsforlag",

}

Mardahl-Hansen, T & Tybjerg, GM 2019, Tværprofessionelt samarbejde i skolen: Indledning. i Tværprofessionelt samarbejde om inklusion i skolens læringsfællesskaber. syddansk Universitetsforlag.

Tværprofessionelt samarbejde i skolen : Indledning. / Mardahl-Hansen, Tilde; Tybjerg, Gry Marie.

Tværprofessionelt samarbejde om inklusion i skolens læringsfællesskaber. syddansk Universitetsforlag, 2019.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Tværprofessionelt samarbejde i skolen

T2 - Indledning

AU - Mardahl-Hansen, Tilde

AU - Tybjerg, Gry Marie

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Bidrag til bog/antologi

BT - Tværprofessionelt samarbejde om inklusion i skolens læringsfællesskaber

PB - syddansk Universitetsforlag

ER -

Mardahl-Hansen T, Tybjerg GM. Tværprofessionelt samarbejde i skolen: Indledning. I Tværprofessionelt samarbejde om inklusion i skolens læringsfællesskaber. syddansk Universitetsforlag. 2019