Turister i Danmark skal have mere value-for-money

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

Resumé

Den nyeste forskning viser at værdiskabelsen og produktiviteten kan øges i mange turistvirksomheder. Det kræver imidlertid nytænkning af kundemøderne i mange turistvirksomheder og et opgør med vanetænkning.
OriginalsprogDansk
Publikationsdato10 maj 2015
StatusUdgivet - 10 maj 2015

Citer dette

@misc{ef9201c79776476b9db570c4d2cd40a1,
title = "Turister i Danmark skal have mere value-for-money",
abstract = "Den nyeste forskning viser at v{\ae}rdiskabelsen og produktiviteten kan {\o}ges i mange turistvirksomheder. Det kr{\ae}ver imidlertid nyt{\ae}nkning af kundem{\o}derne i mange turistvirksomheder og et opg{\o}r med vanet{\ae}nkning.",
author = "Flemming S{\o}rensen and Jensen, {Jens Friis}",
year = "2015",
month = "5",
day = "10",
language = "Dansk",
type = "Other",

}

Turister i Danmark skal have mere value-for-money. / Sørensen, Flemming; Jensen, Jens Friis.

2015, Artikel.

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

TY - ICOMM

T1 - Turister i Danmark skal have mere value-for-money

AU - Sørensen, Flemming

AU - Jensen, Jens Friis

PY - 2015/5/10

Y1 - 2015/5/10

N2 - Den nyeste forskning viser at værdiskabelsen og produktiviteten kan øges i mange turistvirksomheder. Det kræver imidlertid nytænkning af kundemøderne i mange turistvirksomheder og et opgør med vanetænkning.

AB - Den nyeste forskning viser at værdiskabelsen og produktiviteten kan øges i mange turistvirksomheder. Det kræver imidlertid nytænkning af kundemøderne i mange turistvirksomheder og et opgør med vanetænkning.

M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation

ER -