Topologi som tegnsystem

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelDansk Funktionel Lingvistik : En helhedsforståelse af forholdet mellem sprogstruktur, sprogbrug og kognition
    Antal sider19
    Udgivelses stedKøbenhavn og Roskilde
    ForlagRoskilde Universitet
    Publikationsdato2005
    Sider112-131
    StatusUdgivet - 2005

    Citer dette

    Heltoft, L. (2005). Topologi som tegnsystem. I Dansk Funktionel Lingvistik: En helhedsforståelse af forholdet mellem sprogstruktur, sprogbrug og kognition (s. 112-131). København og Roskilde: Roskilde Universitet.
    Heltoft, Lars. / Topologi som tegnsystem. Dansk Funktionel Lingvistik: En helhedsforståelse af forholdet mellem sprogstruktur, sprogbrug og kognition. København og Roskilde : Roskilde Universitet, 2005. s. 112-131
    @inbook{63acb2f052cc11dbb97a000ea68e967b,
    title = "Topologi som tegnsystem",
    author = "Lars Heltoft",
    year = "2005",
    language = "Dansk",
    pages = "112--131",
    booktitle = "Dansk Funktionel Lingvistik",
    publisher = "Roskilde Universitet",

    }

    Heltoft, L 2005, Topologi som tegnsystem. i Dansk Funktionel Lingvistik: En helhedsforståelse af forholdet mellem sprogstruktur, sprogbrug og kognition. Roskilde Universitet, København og Roskilde, s. 112-131.

    Topologi som tegnsystem. / Heltoft, Lars.

    Dansk Funktionel Lingvistik: En helhedsforståelse af forholdet mellem sprogstruktur, sprogbrug og kognition. København og Roskilde : Roskilde Universitet, 2005. s. 112-131.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Topologi som tegnsystem

    AU - Heltoft, Lars

    PY - 2005

    Y1 - 2005

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SP - 112

    EP - 131

    BT - Dansk Funktionel Lingvistik

    PB - Roskilde Universitet

    CY - København og Roskilde

    ER -

    Heltoft L. Topologi som tegnsystem. I Dansk Funktionel Lingvistik: En helhedsforståelse af forholdet mellem sprogstruktur, sprogbrug og kognition. København og Roskilde: Roskilde Universitet. 2005. s. 112-131