Task-baseret kommunikativ sprogundervisning

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Resumé

Definition af task-baseret sprogundervisning, kriterier for task. Forskning i Second Language Acquisition med brug af task, tilrettelæggelse af task-baseret kommunikativ undervisning. Begrænsninger i og perspektiver for videreudvikling af task-baseret sprogundervising-
OriginalsprogDansk
TitelSprogfag i forandring : Pædagogik og praksis
RedaktørerAnette Søndergaard Gregersen
Antal sider19
Udgivelses stedFrederiksberg
ForlagSamfundslitteratur
Publikationsdato2015
Udgave2
Sider227-247
KapitelKapitel 7
ISBN (Trykt)978-87-593-2066-2
StatusUdgivet - 2015

Emneord

  • Task-baseret sprogundervisning
  • Task

Citer dette

Pedersen, M. S. (2015). Task-baseret kommunikativ sprogundervisning. I A. S. Gregersen (red.), Sprogfag i forandring: Pædagogik og praksis (2 udg., s. 227-247). Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Pedersen, Michael Svendsen. / Task-baseret kommunikativ sprogundervisning. Sprogfag i forandring: Pædagogik og praksis. red. / Anette Søndergaard Gregersen. 2. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2015. s. 227-247
@inbook{f27af956709d4eaf874e5115a2b3bd86,
title = "Task-baseret kommunikativ sprogundervisning",
abstract = "Definition af task-baseret sprogundervisning, kriterier for task. Forskning i Second Language Acquisition med brug af task, tilrettel{\ae}ggelse af task-baseret kommunikativ undervisning. Begr{\ae}nsninger i og perspektiver for videreudvikling af task-baseret sprogundervising-",
keywords = "Task-baseret sprogundervisning, Task",
author = "Pedersen, {Michael Svendsen}",
year = "2015",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-593-2066-2",
pages = "227--247",
editor = "Gregersen, {Anette S{\o}ndergaard}",
booktitle = "Sprogfag i forandring",
publisher = "Samfundslitteratur",
edition = "2",

}

Pedersen, MS 2015, Task-baseret kommunikativ sprogundervisning. i AS Gregersen (red.), Sprogfag i forandring: Pædagogik og praksis. 2 udg, Samfundslitteratur, Frederiksberg, s. 227-247.

Task-baseret kommunikativ sprogundervisning. / Pedersen, Michael Svendsen.

Sprogfag i forandring: Pædagogik og praksis. red. / Anette Søndergaard Gregersen. 2. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2015. s. 227-247.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Task-baseret kommunikativ sprogundervisning

AU - Pedersen, Michael Svendsen

PY - 2015

Y1 - 2015

N2 - Definition af task-baseret sprogundervisning, kriterier for task. Forskning i Second Language Acquisition med brug af task, tilrettelæggelse af task-baseret kommunikativ undervisning. Begrænsninger i og perspektiver for videreudvikling af task-baseret sprogundervising-

AB - Definition af task-baseret sprogundervisning, kriterier for task. Forskning i Second Language Acquisition med brug af task, tilrettelæggelse af task-baseret kommunikativ undervisning. Begrænsninger i og perspektiver for videreudvikling af task-baseret sprogundervising-

KW - Task-baseret sprogundervisning

KW - Task

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-593-2066-2

SP - 227

EP - 247

BT - Sprogfag i forandring

A2 - Gregersen, Anette Søndergaard

PB - Samfundslitteratur

CY - Frederiksberg

ER -

Pedersen MS. Task-baseret kommunikativ sprogundervisning. I Gregersen AS, red., Sprogfag i forandring: Pædagogik og praksis. 2 udg. Frederiksberg: Samfundslitteratur. 2015. s. 227-247