Methodologies for tracking learning paths in the Making a filmmaker research study of young Nordic filmmakers

Bidragets oversatte titel: Metodologier for at undersøge unges læringsveje i At skabe en filmskaber - et forskningsprojekt om unge nordiske filmskabere

Lisbeth Frølunde, Fredrik Lindstrand, Lisa Öhman-Gullberg, Øystein Gilje

Publikation: KonferencebidragPaperForskning

Abstract

Denne artikel har to mål. For det første, at præsentere vores studie At skabe en filmskaber, om unge nordiske filmskaber og hvordan de laver en læringsvej på tværs af formelle og uformelle læringskontekster. Fokus i artiklen er især på vores metodologiske overvejelser og forskningsdesign. For det andet, at vise nogle foreløbige resultater fra analyser af de forskellige former af kvalitativ og kvantitativ data; interviews, film og spørgeskema.
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato2008
StatusUdgivet - 2008
Udgivet eksterntJa
BegivenhedDREAM 2nd International Conference Digital Content Creation: Creativity, Competence, Critique, - Odense, Danmark
Varighed: 18 sep. 200820 sep. 2008

Konference

KonferenceDREAM 2nd International Conference Digital Content Creation: Creativity, Competence, Critique,
LandDanmark
ByOdense
Periode18/09/200820/09/2008

Citer dette

Frølunde, L., Lindstrand, F., Öhman-Gullberg, L., & Gilje, Ø. (2008). Methodologies for tracking learning paths in the Making a filmmaker research study of young Nordic filmmakers. Afhandling præsenteret på DREAM 2nd International Conference Digital Content Creation: Creativity, Competence, Critique, Odense, Danmark.