Sociale læreprocesser: John Deweys pragmatisme som udgangspunkt for aktionsforskning

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelDen ufærdige fremtid : Aktionsforskningens potentialer og udfordringer
RedaktørerAnnette Bilfeldt, Michael Søgaard Jørgensen, John Andersen, Kevin Anthony Perry
Udgivelses stedAalborg
ForlagAalborg Universitetsforlag
Publikationsdato2018
Sider69-99
ISBN (Elektronisk)978-87-7112-693-8
StatusUdgivet - 2018
NavnSerie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser
ISSN2245-7569

Emneord

  • John Dewey, pragmatiske, sociale læreprocesser aktionsforskning

Citer dette

Frandsen, M. S. (2018). Sociale læreprocesser: John Deweys pragmatisme som udgangspunkt for aktionsforskning. I A. Bilfeldt, M. S. Jørgensen, J. Andersen, & K. A. Perry (red.), Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer (s. 69-99). Aalborg Universitetsforlag. Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser