Sociale læreprocesser

John Deweys pragmatisme som udgangspunkt for aktionsforskning

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelDen ufærdige fremtid : Aktionsforskningens potentialer og udfordringer
RedaktørerAnnette Bilfeldt, Michael Søgaard Jørgensen, John Andersen, Kevin Anthony Perry
Udgivelses stedAalborg
ForlagAalborg Universitetsforlag
Publikationsdato2018
Sider69-99
ISBN (Elektronisk)978-87-7112-693-8
StatusUdgivet - 2018
NavnSerie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser
ISSN2245-7569

Emneord

  • John Dewey, pragmatiske, sociale læreprocesser aktionsforskning

Citer dette

Frandsen, M. S. (2018). Sociale læreprocesser: John Deweys pragmatisme som udgangspunkt for aktionsforskning. I A. Bilfeldt, M. S. Jørgensen, J. Andersen, & K. A. Perry (red.), Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer (s. 69-99). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser
Frandsen, Martin Severin. / Sociale læreprocesser : John Deweys pragmatisme som udgangspunkt for aktionsforskning. Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. red. / Annette Bilfeldt ; Michael Søgaard Jørgensen ; John Andersen ; Kevin Anthony Perry. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2018. s. 69-99 (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser).
@inbook{61709a35e51b442cb0d65d4571ab6824,
title = "Sociale l{\ae}reprocesser: John Deweys pragmatisme som udgangspunkt for aktionsforskning",
keywords = "John Dewey, pragmatiske, sociale l{\ae}reprocesser aktionsforskning",
author = "Frandsen, {Martin Severin}",
year = "2018",
language = "Dansk",
pages = "69--99",
editor = "Annette Bilfeldt and J{\o}rgensen, {Michael S{\o}gaard} and John Andersen and Perry, {Kevin Anthony}",
booktitle = "Den uf{\ae}rdige fremtid",
publisher = "Aalborg Universitetsforlag",

}

Frandsen, MS 2018, Sociale læreprocesser: John Deweys pragmatisme som udgangspunkt for aktionsforskning. i A Bilfeldt, MS Jørgensen, J Andersen & KA Perry (red), Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. Aalborg Universitetsforlag, Aalborg, Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser, s. 69-99.

Sociale læreprocesser : John Deweys pragmatisme som udgangspunkt for aktionsforskning. / Frandsen, Martin Severin.

Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. red. / Annette Bilfeldt; Michael Søgaard Jørgensen; John Andersen; Kevin Anthony Perry. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2018. s. 69-99 (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Sociale læreprocesser

T2 - John Deweys pragmatisme som udgangspunkt for aktionsforskning

AU - Frandsen, Martin Severin

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - John Dewey, pragmatiske, sociale læreprocesser aktionsforskning

UR - https://aauforlag.dk/shop/skriftserier/serie-om-laerings-forandrings-og-organisation/den-ufaerdige-fremtid-aktionsforskningens-pot.aspx

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 69

EP - 99

BT - Den ufærdige fremtid

A2 - Bilfeldt, Annette

A2 - Jørgensen, Michael Søgaard

A2 - Andersen, John

A2 - Perry, Kevin Anthony

PB - Aalborg Universitetsforlag

CY - Aalborg

ER -

Frandsen MS. Sociale læreprocesser: John Deweys pragmatisme som udgangspunkt for aktionsforskning. I Bilfeldt A, Jørgensen MS, Andersen J, Perry KA, red., Den ufærdige fremtid: Aktionsforskningens potentialer og udfordringer. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. 2018. s. 69-99. (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser).