SLUSE - an innovative fieldbased learning and research approach

Torben Birch-Thomsen, Ole Mertz, Andreas de Neergaard, Kristine Juul

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

OriginalsprogDansk
TitelForskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer : Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabernes didaktik
Antal sider7
Vol/bind21
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagKøbenhavns Universitet
Publikationsdato2011
Sider141-147
Kapitel19
StatusUdgivet - 2011
NavnIND's Skriftserie
Nummer21
ISSN1602-2149

Citer dette

Birch-Thomsen, T., Mertz, O., de Neergaard, A., & Juul, K. (2011). SLUSE - an innovative fieldbased learning and research approach. I Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabernes didaktik (Bind 21, s. 141-147). København: Københavns Universitet. IND's Skriftserie, Nr. 21
Birch-Thomsen, Torben ; Mertz, Ole ; de Neergaard, Andreas ; Juul, Kristine. / SLUSE - an innovative fieldbased learning and research approach. Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabernes didaktik. Bind 21 København : Københavns Universitet, 2011. s. 141-147 (IND's Skriftserie; Nr. 21).
@inproceedings{c767b5573ef14801ba304a1c1702ef89,
title = "SLUSE - an innovative fieldbased learning and research approach",
author = "Torben Birch-Thomsen and Ole Mertz and {de Neergaard}, Andreas and Kristine Juul",
year = "2011",
language = "Dansk",
volume = "21",
pages = "141--147",
booktitle = "Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer",
publisher = "K{\o}benhavns Universitet",

}

Birch-Thomsen, T, Mertz, O, de Neergaard, A & Juul, K 2011, SLUSE - an innovative fieldbased learning and research approach. i Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabernes didaktik. bind 21, Københavns Universitet, København, IND's Skriftserie, nr. 21, s. 141-147.

SLUSE - an innovative fieldbased learning and research approach. / Birch-Thomsen, Torben; Mertz, Ole; de Neergaard, Andreas; Juul, Kristine.

Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabernes didaktik. Bind 21 København : Københavns Universitet, 2011. s. 141-147 (IND's Skriftserie; Nr. 21).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

TY - GEN

T1 - SLUSE - an innovative fieldbased learning and research approach

AU - Birch-Thomsen, Torben

AU - Mertz, Ole

AU - de Neergaard, Andreas

AU - Juul, Kristine

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Konferencebidrag i proceedings

VL - 21

SP - 141

EP - 147

BT - Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer

PB - Københavns Universitet

CY - København

ER -

Birch-Thomsen T, Mertz O, de Neergaard A, Juul K. SLUSE - an innovative fieldbased learning and research approach. I Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabernes didaktik. Bind 21. København: Københavns Universitet. 2011. s. 141-147. (IND's Skriftserie; Nr. 21).