SLUSE - an innovative fieldbased learning and research approach

Torben Birch-Thomsen, Ole Mertz, Andreas de Neergaard, Kristine Juul

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

OriginalsprogDansk
TitelForskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer : Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabernes didaktik
Antal sider7
Vol/bind21
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagKøbenhavns Universitet
Publikationsdato2011
Sider141-147
Kapitel19
StatusUdgivet - 2011
NavnIND's Skriftserie
Nummer21
ISSN1602-2149

Citer dette

Birch-Thomsen, T., Mertz, O., de Neergaard, A., & Juul, K. (2011). SLUSE - an innovative fieldbased learning and research approach. I Forskningsbaseret undervisning - realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabernes didaktik (Bind 21, s. 141-147). Københavns Universitet. IND's Skriftserie, Nr. 21 http://www.ind.ku.dk/publikationer/inds_skriftserie/2011-21-forskningsbaseret-undervisning/2011-21-Forskningsbaseretundervisning.pdf/