Projekter pr. år
Abstract
Skriverudviklinger i gymnasiet undersøger hvordan unge gymnasieelever lærer fag gennem skrivning og skrivning gennem fag i et udviklingsperspektiv. Bogen bygger på etnografiske længdestudier hvor elever og kursister har været fulgt gennem deres uddannelse. Dette er den tredje bog fra projektet Faglighed og Skriftlighed 2010-2015 (støttet af Forskningsrådet for Kultur og Kommunikation).
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Odense |
---|---|
Forlag | Syddansk Universitetsforlag |
Antal sider | 298 |
ISBN (Trykt) | 978 87 7674 974 3 |
Status | Udgivet - 2016 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
FoS: Faglighed og skriftlighed- Writing to learn, learning to write
Jakobsen, K. S., Krogh, E., Christensen, T. S., Hobel, P., Frydensbjerg Elf, N., Togeby, O., Bonderup Dohn, N., Lindenskov, L., M. Iversen, S. & Piekut, A.
01/09/2010 → 01/09/2014
Projekter: Projekt › Forskning