Projekter pr. år
Abstract
Skriverudviklinger i gymnasiet undersøger hvordan unge gymnasieelever lærer fag gennem skrivning og skrivning gennem fag i et udviklingsperspektiv. Bogen bygger på etnografiske længdestudier hvor elever og kursister har været fulgt gennem deres uddannelse. Dette er den tredje bog fra projektet Faglighed og Skriftlighed 2010-2015 (støttet af Forskningsrådet for Kultur og Kommunikation).
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Odense |
---|---|
Forlag | Syddansk Universitetsforlag |
Antal sider | 298 |
ISBN (Trykt) | 978 87 7674 974 3 |
Status | Udgivet - 2016 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
FoS: Faglighed og skriftlighed- Writing to learn, learning to write
Jakobsen, K. S. (Projektdeltager), Krogh, E. (Projektleder), Christensen, T. S. (Projektdeltager), Hobel, P. (Projektdeltager), Frydensbjerg Elf, N. (Projektdeltager), Togeby, O. (Projektdeltager), Bonderup Dohn, N. (Projektdeltager), Lindenskov, L. (Projektdeltager), M. Iversen, S. (Projektdeltager) & Piekut, A. (Projektdeltager)
01/09/2010 → 01/09/2014
Projekter: Projekt › Forskning