Skoleledelse står på tæer i Gentoftes folkeskoler

Laia Martinez

    Publikation: AndetAndet bidragFormidling

    Resumé

    Politikere, direktører og skoleledere i Børne, Unge og Fritidsforvaltingen (BUF) i Gentofte har sat innovation på dagsordenen for at booste folkeskolerne og øge læringskvaliteten. Den nye skolevision, Læring Uden Grænser (LUG) sætter fokus på, at børn og unge skal udnytte og udvikle deres potentialer endnu mere, og de voksne skal skabe læringsmiljøer andre steder end i skolerne. Folkeskolerne skal udfordres og afprøve nye måder til at skabe værdi for børnene. Nye samarbejder i netværk og partnerskaber skal blomstre mellem skoler i kommunerne og i udlandet, fritidscentre, Gentofte fritidsordninger, forældre og andre relevante aktører, så der i fællesskab kan tænkes læring på nye og anderledes måder.
    OriginalsprogDansk
    Publikationsdato1 apr. 2012
    Antal sider2
    StatusUdgivet - 1 apr. 2012
    NavnCLIPS nyhedsbrev
    Nummer5
    Vol/bind2012

    Citer dette

    Martinez, L. (2012, apr 1). Skoleledelse står på tæer i Gentoftes folkeskoler. CLIPS nyhedsbrev, Nr. 5, Bind. 2012
    Martinez, Laia. / Skoleledelse står på tæer i Gentoftes folkeskoler. 2012. 2 s. (CLIPS nyhedsbrev; Nr. 5, Bind 2012).
    @misc{c1a7f58f43c64b29a83695b2cb6a3b11,
    title = "Skoleledelse st{\aa}r p{\aa} t{\ae}er i Gentoftes folkeskoler",
    abstract = "Politikere, direkt{\o}rer og skoleledere i B{\o}rne, Unge og Fritidsforvaltingen (BUF) i Gentofte har sat innovation p{\aa} dagsordenen for at booste folkeskolerne og {\o}ge l{\ae}ringskvaliteten. Den nye skolevision, L{\ae}ring Uden Gr{\ae}nser (LUG) s{\ae}tter fokus p{\aa}, at b{\o}rn og unge skal udnytte og udvikle deres potentialer endnu mere, og de voksne skal skabe l{\ae}ringsmilj{\o}er andre steder end i skolerne. Folkeskolerne skal udfordres og afpr{\o}ve nye m{\aa}der til at skabe v{\ae}rdi for b{\o}rnene. Nye samarbejder i netv{\ae}rk og partnerskaber skal blomstre mellem skoler i kommunerne og i udlandet, fritidscentre, Gentofte fritidsordninger, for{\ae}ldre og andre relevante akt{\o}rer, s{\aa} der i f{\ae}llesskab kan t{\ae}nkes l{\ae}ring p{\aa} nye og anderledes m{\aa}der.",
    author = "Laia Martinez",
    year = "2012",
    month = "4",
    day = "1",
    language = "Dansk",
    type = "Other",

    }

    Skoleledelse står på tæer i Gentoftes folkeskoler. / Martinez, Laia.

    2 s. 2012, . (CLIPS nyhedsbrev; Nr. 5, Bind 2012).

    Publikation: AndetAndet bidragFormidling

    TY - GEN

    T1 - Skoleledelse står på tæer i Gentoftes folkeskoler

    AU - Martinez, Laia

    PY - 2012/4/1

    Y1 - 2012/4/1

    N2 - Politikere, direktører og skoleledere i Børne, Unge og Fritidsforvaltingen (BUF) i Gentofte har sat innovation på dagsordenen for at booste folkeskolerne og øge læringskvaliteten. Den nye skolevision, Læring Uden Grænser (LUG) sætter fokus på, at børn og unge skal udnytte og udvikle deres potentialer endnu mere, og de voksne skal skabe læringsmiljøer andre steder end i skolerne. Folkeskolerne skal udfordres og afprøve nye måder til at skabe værdi for børnene. Nye samarbejder i netværk og partnerskaber skal blomstre mellem skoler i kommunerne og i udlandet, fritidscentre, Gentofte fritidsordninger, forældre og andre relevante aktører, så der i fællesskab kan tænkes læring på nye og anderledes måder.

    AB - Politikere, direktører og skoleledere i Børne, Unge og Fritidsforvaltingen (BUF) i Gentofte har sat innovation på dagsordenen for at booste folkeskolerne og øge læringskvaliteten. Den nye skolevision, Læring Uden Grænser (LUG) sætter fokus på, at børn og unge skal udnytte og udvikle deres potentialer endnu mere, og de voksne skal skabe læringsmiljøer andre steder end i skolerne. Folkeskolerne skal udfordres og afprøve nye måder til at skabe værdi for børnene. Nye samarbejder i netværk og partnerskaber skal blomstre mellem skoler i kommunerne og i udlandet, fritidscentre, Gentofte fritidsordninger, forældre og andre relevante aktører, så der i fællesskab kan tænkes læring på nye og anderledes måder.

    M3 - Andet bidrag

    ER -