Abstract
Med udgangspunkt i konkrete undervisningsforløb fra projektet "Tidligere sprogstart - ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed bliver der i kapitler givet nogle bud på hvordan mundtlige aktiviteter i undervisningen kan bruges som kommunikative opgaver, og hvordan et kommunikativt forløb kan opbygges.
| Originalsprog | Dansk |
|---|---|
| Titel | Tidligere sprogstart : ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed |
| Redaktører | Petra Daryai-Hansen, Dorte Albrechtsen |
| Antal sider | 12 |
| Udgivelsessted | København |
| Forlag | Københavns Universitet |
| Publikationsdato | 2018 |
| Sider | 64-75 |
| Status | Udgivet - 2018 |
Bibliografisk note
Udgivet i samarbejde mellem Københavns Universitet og Københavns Professionshøjskole: Konsortiet for sprog og Fagdidaktik i folkeskolen.Emneord
- tidligere sprogstart
- kommunikativ sprogundervisning