Service management

en holistisk, tværfaglig og kundestyret dagsorden

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    OriginalsprogDansk
    TitelLedelse 97 : bliv ajourført og inspireret af 10 danske professorer
    RedaktørerS. Hildebrandt, E. Johnsen
    Udgivelses stedKøbenhavn
    ForlagBørsen Forum A/S
    Publikationsdato1997
    Sider175-194
    ISBN (Trykt)87-7553-590-4
    StatusUdgivet - 1997

    Citer dette

    Mattsson, J. (1997). Service management: en holistisk, tværfaglig og kundestyret dagsorden. I S. Hildebrandt, & E. Johnsen (red.), Ledelse 97: bliv ajourført og inspireret af 10 danske professorer (s. 175-194). København: Børsen Forum A/S.
    Mattsson, Jan. / Service management : en holistisk, tværfaglig og kundestyret dagsorden. Ledelse 97: bliv ajourført og inspireret af 10 danske professorer. red. / S. Hildebrandt ; E. Johnsen. København : Børsen Forum A/S, 1997. s. 175-194
    @inbook{99aad740aba711db8289000ea68e967b,
    title = "Service management: en holistisk, tv{\ae}rfaglig og kundestyret dagsorden",
    author = "Jan Mattsson",
    year = "1997",
    language = "Dansk",
    isbn = "87-7553-590-4",
    pages = "175--194",
    editor = "S. Hildebrandt and E. Johnsen",
    booktitle = "Ledelse 97",
    publisher = "B{\o}rsen Forum A/S",

    }

    Mattsson, J 1997, Service management: en holistisk, tværfaglig og kundestyret dagsorden. i S Hildebrandt & E Johnsen (red), Ledelse 97: bliv ajourført og inspireret af 10 danske professorer. Børsen Forum A/S, København, s. 175-194.

    Service management : en holistisk, tværfaglig og kundestyret dagsorden. / Mattsson, Jan.

    Ledelse 97: bliv ajourført og inspireret af 10 danske professorer. red. / S. Hildebrandt; E. Johnsen. København : Børsen Forum A/S, 1997. s. 175-194.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    TY - CHAP

    T1 - Service management

    T2 - en holistisk, tværfaglig og kundestyret dagsorden

    AU - Mattsson, Jan

    PY - 1997

    Y1 - 1997

    M3 - Bidrag til bog/antologi

    SN - 87-7553-590-4

    SP - 175

    EP - 194

    BT - Ledelse 97

    A2 - Hildebrandt, S.

    A2 - Johnsen, E.

    PB - Børsen Forum A/S

    CY - København

    ER -

    Mattsson J. Service management: en holistisk, tværfaglig og kundestyret dagsorden. I Hildebrandt S, Johnsen E, red., Ledelse 97: bliv ajourført og inspireret af 10 danske professorer. København: Børsen Forum A/S. 1997. s. 175-194