Samspil mellem børn og skolens fysiske ramme

Thomas Gitz-Johansen, Jan Kampmann, Inge Mette Kirkeby

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

    OriginalsprogDansk
    Udgivelses stedCenter for fysiske rammer og læreprocesser
    ForlagRum Form Funktion
    Antal sider219
    ISBN (Trykt)87-90797-14-0
    StatusUdgivet - 2001

    Emneord

    • barndom
    • børn
    • fysisk rum

    Citer dette

    Gitz-Johansen, T., Kampmann, J., & Kirkeby, I. M. (2001). Samspil mellem børn og skolens fysiske ramme. Center for fysiske rammer og læreprocesser: Rum Form Funktion.
    Gitz-Johansen, Thomas ; Kampmann, Jan ; Kirkeby, Inge Mette. / Samspil mellem børn og skolens fysiske ramme. Center for fysiske rammer og læreprocesser : Rum Form Funktion, 2001. 219 s.
    @book{d1831ee052ae11dbae81000ea68e967b,
    title = "Samspil mellem b{\o}rn og skolens fysiske ramme",
    keywords = "barndom, b{\o}rn, fysisk rum, childhood, child, space",
    author = "Thomas Gitz-Johansen and Jan Kampmann and Kirkeby, {Inge Mette}",
    year = "2001",
    language = "Dansk",
    isbn = "87-90797-14-0",
    publisher = "Rum Form Funktion",

    }

    Gitz-Johansen, T, Kampmann, J & Kirkeby, IM 2001, Samspil mellem børn og skolens fysiske ramme. Rum Form Funktion, Center for fysiske rammer og læreprocesser.

    Samspil mellem børn og skolens fysiske ramme. / Gitz-Johansen, Thomas; Kampmann, Jan; Kirkeby, Inge Mette.

    Center for fysiske rammer og læreprocesser : Rum Form Funktion, 2001. 219 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

    TY - BOOK

    T1 - Samspil mellem børn og skolens fysiske ramme

    AU - Gitz-Johansen, Thomas

    AU - Kampmann, Jan

    AU - Kirkeby, Inge Mette

    PY - 2001

    Y1 - 2001

    KW - barndom

    KW - børn

    KW - fysisk rum

    KW - childhood

    KW - child

    KW - space

    M3 - Bog

    SN - 87-90797-14-0

    BT - Samspil mellem børn og skolens fysiske ramme

    PB - Rum Form Funktion

    CY - Center for fysiske rammer og læreprocesser

    ER -

    Gitz-Johansen T, Kampmann J, Kirkeby IM. Samspil mellem børn og skolens fysiske ramme. Center for fysiske rammer og læreprocesser: Rum Form Funktion, 2001. 219 s.